Te iubesc cat 2!

Andrei Leonte a lansat azi clipul piesei „Te iubesc cat 2” si pot rezista sa nu vi-l arat! Pareri?

10 răspunsuri

  1. E dragut videoclipul!

  2. Melodia si videoclipul sunt foarte frumoase!

  3. Nu stiu ce sa zic, mie nu-mi place Andrei Leonte, dar melodia e OK

  4. mie imi place foarte mult de andrei , calitatea vocei lui e superba , dar nu stiu …mi-e dor sa ascult asa cum trebuie o melodie, vreau sa nu devina prea comercial , isi va pierde suflul …ma rog melodia e superba ..

  5. Deci eu cred ca Andrei e foartee talentat! Iar melodia asta e super!

  6. Mie nu-mi place…

  7. Mi se pare OK, atat melodia cat si videoul

  8. Deci iubesc videoclipul asta!!!!!

  9. Nu pot sa cred ca imi place! E frumos videoul

  10. Hmmm, e dragut…

Lasă un răspuns

