Versurile dau culoare melodiei #30

                           

„I am confident, but 
I still have my moments. 
Baby, that’s just me. 
I’m not a supermodel 
I still eat McDonalds. 
Baby, that’s just me.”

Sunt pozitiva
Dar inca mai am iesirile mele
Iubitule,asta sunt eu
Nu sunt un super-model
Inca mananc la McDonalds
Iubitule,asta sunt eu

„Tell me do you feel the way I feel 
Cuz nothing else is real 
in the la-la land machine”

Spune-mi simti ce simt si eu
Ptr ca nimic nu este real 
In masinaria La La Land

„I won’t change anything of my life 
(I won’t change anything of my life) 
I’m staying myself tonight 
(I’m staying myself tonïght) „

Nu voi schimba nimic in viata mea
(Nu voi schimba nimic in viata mea)
O sa fiu eu ïn seara asta
(O sa fiu eu in seara asta)

Demi are dreptate! Nu trebuie sa fim ceea ce vor altii sa vada, ci ceea ce suntem cu adevarat!

10 răspunsuri

  1. Asa e ! E foarte adevarat!

  2. Am ramas fara cuvinte!

  3. Demi are perfecta dreptate!

  4. Imi place melodia… are ceva aparte!

  5. Deci imi plac mult versurile, sunt ca lumea!

  6. Versurile sunt extrem de realiste!

  7. Sunt ca lumea rau versurile astea! 😀

  8. Eu nu am mai ascultat melodia asta de mult! Am si uitat de ea! Oricum e frumoasa!

  9. Cred ca asta este una dintrecele mai bune melodii ale lui Demi!

  10. iubesc-ba nu ador versurile acestei melodii

Lasă un răspuns

