Precomanda Gelozie, volumul 3 al seriei Altfel de Ingeri

Precomanda Gelozie, volumul 3 al seriei Altfel de Ingeri

click pe imagine

11 răspunsuri

  1. Mai intai primele volume!

  2. Cred ca o iau

  3. Nu cred ca o iau! Nu am citit primele volume

  4. Eu o iau sigur imi place mult seria asta!

  5. Nu stiu sigur daca sa o iau sau nu…

  6. O sa o precomand si eu!

  7. Nu cred ca o iau Deocamdata am alte carti in plan!

  8. Sa o iau, sa nu o iau?

  9. Nu cred ca iau acum! Nu am al doilea volum!

  10. dragtza cartea, insa nu am, nici un volum

  11. Am precomandat-o si eu chiar daca n-am terminat inca volumul 2.

Lasă un răspuns

