La ei Vs La noi #46 – Frumosii

Vreau sa va prezint copertile volumului 2 al seriei Uratii, care urmeaza sa apara la Leda!

La ei                                                 Vs                                                La noi

Pretties (Uglies, #2)

Eu o aleg pe a noastra! Voi?

12 răspunsuri

  1. e mult mai frumoasa a noastra:D

  2. Cea din strainatate e urata!

  3. A noastra clar 😀

  4. Categoric cea din Romania!

  5. A lor nu-mi place deloc!

  6. Pfff, a lor nu e cine stie ce!

  7. eu, una cred ca a lor e groaznica! Nu-mi place deloc

  8. a noastra!!!

  9. Iiii, ce frumoasa e a noastra pe langa a lor!

  10. clar a noastra e mai frumoasa nici nu se compara cu a lor care mie personal nu imi place deloc

  11. ambele ma sperie, insa a noastra e cea mai tare

Lasă un răspuns

