Beautiful Cover #16

                     

Coperta am gasit-o ieri, pe Goodreads si m-a cucerit! Voi ce spuneti?

10 răspunsuri

  1. E asa de frumoasa!

  2. Ce tare! Imi place mult coperta! E foarte reusita!

  3. E minunata!

  4. Uau, este foarte reusita!

  5. O ador! Pur si simplu mi-a picat fata cand am vazut! imi plac culorile, peisajul, totul! este una dintre cele mai bune coperti pe cae le-am vazut eu vreodata! Pur si simplu nu ma mai pot opri din holbat!

  6. Uuuu, ce tare poate sa fie! o iubesc!

  7. Interesanta!

  8. Uluitoare! Pur si simplu ma fascinat!

  9. e superba coperta acestei carti…rochia fetei era whow…

Lasă un răspuns

