Recomandarea mea #16

Eve este o fata timida, dar si foarte desteapta, cea mai desteapta din anul ei. Lui Eve i-a murit mama in timpul molimei, iar de atunci traieste intr-o scoala de fete. Peste cateva zile ea termina cele douasprezece clase si doreste ca dupa aceea sa plece din scoala si sa faca ce doreste. Dar cu o zi inaintea absolvirii, Arden, rebela scolii, in niste circumstante nu tocmai fericite, ii povesteste un adevar crunt, iar Eve, stiind adevarul, cu putin ajutor din partea profesoarei ei, reuseste sa evadeze. Evadarea ei a luat prin surprindere soldatii, care incep sa o vaneze imediat dupa ce ea iese din scoala. Dupa lungi rataciri, se reintalneste cu Arden, care evadase inaintea ei si il intalneste pe Caleb, la inceput un bun prieten care o ajuta. Incet, incet ea se indragosteste de Caleb si incearca sa il iubeasca asa cum stie ea, deoarece nu a mai iubit pe nimeni atat de mult, in afara de mama ei. Dar soldatii sunt pe urmele lor si ei sunt mereu pe fuga. Credeti ca vor reusi sa scape? Aflati si voi, citind cartea.

PS : daca vreti cartea , click aici

12 răspunsuri

  1. sunt sweet cartile astea doua ,

  2. Mie imi place seria asta! Am citit primul volum si a fost minunat!

  3. Mie mi-a placut anorm eria asta! Abia astept vol3!

  4. Eu nu am citit seria, dar suna bine!

  5. Suna extrem de bine!!!!

  6. imi place enrom seria , e foarte buna!

  7. Iubesc Eve! e foarte frumoasa seria!

  8. Vreau sa o citesc neaparat, pare asa de tare!

  9. Eve e una din seriile mele preferate!

  10. Deci seria suna super , mi-ar placea enorm sa o citesc

  11. Superba seria asta. Deabia astept volumul 3 pentru ca volumul 2 s-a terminat in prea mare suspans.

Lasă un răspuns

