Recomandrea mea #16

Mandra si solitara, Casa din Mlastina Tiparului vegheaza asupra smarcurilor cu apa sarata, batute de vant si aflate de cealalta parte a Digului celor Noua Vieti. Arthur Kipps, un tanar avocat, este trimis sa participe la inmormantarea singurului locatar al casei, nestiind de secretele tragice ce zac ascunse dincolo de ferestrele oblonite. Abia dupa ce zareste o tanara femeie palida, invesmantata toata in negru, incepe sa fie coplesit de neliniste, sentiment intarit de localnicii care ezita sa vorbeasca despre strania aparitie – si intentiile ei cumplite.

Parerea mea

Mai intai am vazut filmul, si apoi am citit cartea! Mi-a placut anorm felul in care este scrisa, iar finalul m-a dat pe spate! Este una dintre cartile mele horror preferate!

12 răspunsuri

  1. Si eu am vazut filmul si mi-a placut. Cred ca voi citit si cartea cat de curand!

  2. nu am vazut nici filmul, nu am citit nici cartea, dar suna bine!

  3. Am citit cartea si, in comparatie cu filmul este mult mai buna, dar singurul lucru care nu mi-a placut la ea a fost faptul ca i-a luat prea mult ca sa intre in actiunea propriu-zisa. Din cate imi aduc eu aminte, in primele 7 capitole (din 10 cate sunt in total in carte) nu prea se intampla nimic interesant (in ceea ce priveste elucidarea misterului, se invart toti in jurul cozii si nu vrea nimeni sa dea mai multe detalii), iar in ultimele 3 capitole gasesti totul: mai mult de jumatate de actiune, punctul culminant si deznodamantul (care e adevarat, a fost fenomenal pentru ca nu ma asteptam la asa ceva). Parerea mea! 🙂

    1. Da! Asta mi-a placut si mie! Ritmul alert al actiunii din ultimele 3 capitole!

  4. Ce mi-a placut mie cartea asta!

  5. Vreau si eu cartea asta! Suna atat de bine!

  6. Am vazut filmul si a fost bestial!

  7. Eu am citit-o si pot spune ca e o carte extraordinara!

  8. Suna suuuper!

  9. Mi-ar placea sa o citesc sunt sigura ca este o carte buna!

  10. Cartea e senzationala! Superba!

  11. cartea mi se pare super parca as citi-o dar imi e teama =))))

Lasă un răspuns

