Poster Zori de Zi Part 2 (#2)

Nu de mult v-am prezentat un poster Breaking Dawn, care am vazut ca v-a placut! Acum vreau sa va mai arat unul, care este posterul international al filmului!

                   

Frumos?

15 răspunsuri

  1. Nu stiu care imi place mai mult intre asta si celalalt!

    1. Mie parca imi place mai mult celalalt

      1. Eu il prefer pe acesta 😀

      2. eu sunt de acord cu Alexia, imi place mai mult celalalt!

      3. Mie imi plac amandoua la el de mult!

      4. Mie imi place mai mult celalalt!

  2. Este minunat!

  3. E foarte tare! Imi place muuult!

  4. Frumos? Nuuu! Extrem de frumos!

  5. imi place! E reusit!

  6. Ce dragut e !!!

  7. Suuuperb!

  8. Ce tareee! Ador posterul asta!

  9. Foarte frumooos! Uau!

Lasă un răspuns

