Concurs pe Quiet! I am reading

Hei, hei! Pe blogul Biancai, despre care v-am mai povestit si care imi place enorm <3, se organizeaza un nou concurs!

Ei, arata bine, huh? Plus ca aici nu sunt toate premiile! Pentru detalii si participare, click aici!

11 răspunsuri

  1. Mmm, suna bine!

  2. Cred ca ma voi inscrie si eu! Dar nu acum… Maine!

  3. arata bine semnele alea!

  4. imi place ca ne tii la curent cu concursurile de pe alte bloguri! E foarte tare!

    1. si mie la fel!

  5. Hmm, suna chiar bine!

  6. cate premii!

  7. ma bucur sa vad ca sunteti incantati sper sa va inscrieti cat mai multi

  8. iti urez noroc, sper sa castigi premile dorite 😉

Lasă un răspuns

