Beautiful Cover #14

                      

 

Stiu ca exista destule coperti asemanatoare, dar pe mine aceasta m-a fascinat in mod special! Pareri?

10 răspunsuri

  1. Mie de obicei nu-mi plac genul asta de coperti, dar asta e OK!

  2. e superba!

  3. Aaaah, ce frumoasa e!

  4. Mie imi place! Nu e preferata mea, dar e frumoasa!

  5. E draaaguta!

  6. Mie nu prea imi place, nu mi-au placut niciodata copertile cu buze

  7. Nu am cuvinte!!!

  8. o ador, e atat de expreiva si de frumoasa , e geniala

Lasă un răspuns

