Versurile dau culoare melodiei #29

                   

„No matter what you say about love
I keep coming back for more
Keep my hand in the fire
Sooner or later I get what I’m asking for”

Indiferent de ce spui despre dragoste
Continui sa ma intorc pentru mai mult
Bag mana in foc
Ca mai devreme sau mai tarziu voi primi ceea ce vreau

„Sick of playing all of these games
It’s not about taking sides
When I looked in the mirror didn’t deliver
It hurt enough to think that I could stop”

M-am saturat de toate jocurile astea
Nu e vorba de a tine partea
Cand am privit in oglinda n-am spus nimic
Ma doare doar sa stiu ca puteam

„I can’t waste time so give it a moment
I realize nothings broken
No need to worry about everything I’ve done
Live every second like it was my last one
Don’t look back got a new direction
I loved you once, needed protection
You’re still a part of everything I do
You’re on my heart just like a tattoo”

Nu pot pierde timp asa ca da-mi un moment
Am realizat ca nimic nu e stricat
Nu trebuie sa-ti faci griji de tot ce am facut
Traiesc fiecare clipa ca si cand ar fi ultima
Nu ma uit inapoi am o noua directie
Te-am iubit candva , aveam nevoie de protectie
Esti inca parte din tot ce fac
Esti pe inima mea exact ca un tatuaj

Dupa parerea mea, Jordin Sparks are o voce superba! Iar acest cantec are si el niste versuri superbe! Eu consider ca este cea mai buna melodie a lui Jordin!

11 răspunsuri

  1. Deci ador cantecul asta! Cand eram mai mica credeam ca este cel mai tare melodie din lume!

  2. Foarte tare piesa! Si versurile la fel!

  3. Eu uitasem de melodia asta! 😀 E foarte reusita!

  4. Uuuu, ce-mi plac versurile astea!

  5. De cand nu am mai auzit melodia asta!

  6. Chiar ca Jordin e talentata!

  7. O ador pe Jordin! E fenomenala! iar melodia asta e absolut superba!

  8. Uau, ce bine suna! Cum de am auzit-o pana acum?

    1. nu am auzit-o* scuze

      1. e destul de veche…

  9. Imi place melodia mult, iar versurile sunt fenomenale!

Lasă un răspuns

