La ei Vs La noi #44 – Atingerea Umbrei

Am vazut ca v-au placut coperta din Rusia a primului volum din seria Academia Vampirilor, as ca va arat si coperta volumului 3! 

La ei                                            Vs                                           La noi

Deci… ce parere aveti?

9 răspunsuri

  1. Mie imi place mai mult a lor!

  2. Pai, eu cred ca cea din Romania e mai buna!

  3. Greu de ales… parca imi place mai mult cea din Rusia!

  4. Mie imi place a noastra mult mai mult!

  5. O aleg pe a lor!!!

  6. A lor 🙂

  7. Ambele sunt reusite, dar parca cea din Romania are ceva in plus!

  8. Imi place mai mult cea din Rusia!

  9. Eu nu voi alege! Ambele mi se par superbe! 😀

Lasă un răspuns

