Doar o saptamana… si The Vampire Diaries!

Peste o saptamana incepe sezonul 4 din Jurnalele Vampirilor! Fericiti?

17 răspunsuri

  1. O saptamana e prea mult!

  2. Nu mai am rabdare!

  3. Abia astept s-o vad pe Elena vampir!

  4. Eu nu am terminat inca sezonul3, mai am 2 episoade! Cred ca o le vad maine!

  5. Am fi si mai fericiti daca ar aparea maine!

    1. Maine??? De ce nu azi? Acum?

      1. As vrea eu!

  6. Eu una, abia astept!

  7. Uuu, in sfarsit va aparea !

  8. Imi place mult poza! Si abia astept sez 4

  9. Eu nu sunt chiar asa nebun dupa serial, dar si eu abia astept sa inceapa odata!

  10. Da, chiar asa, sa inceapa odata ca in pauza dintre sezoane am citit cartile si printre putinele cazuri cand pot sa spun ca mi place mai mult filmul decat cartea..ma rog serialul in cazul asta. Deci, sa inceapa! Vizionare placuta!

Lasă un răspuns

