Versurile dau culoare melodiei #28

Revenim la melodiile in limba romana! 

             

„Nu pot să cred că sunt îndrăgostit
În cea mai tare poveste cu final fericit
În care mă iubeşti aşa cum sunt
Sunt în inima ta,
Asta e adresa mea
Şi nu-mi ceri chirie, îmi ceri doar dragostea”

„Am iubire în sertare
Şi-n portofel
N-am bani să-ţi cumpăr decât un cercel,
Să îl porţi ca pe inel”

„Mai vreau o inimă, să bată stereo,
Să bată cu ecou,
Să te iubesc din nou
Vreau o inimă, să bată pentru noi,
Eu te iubesc cât doi”

Imi place mult ce exprima melodia asta! Este foarte pozitiva , iar versurile sunt frumoase!

9 răspunsuri

  1. Nu ma omor dupa melodie ,dar versurile sunt dragute!

  2. Versurile sunt OK, dar nu-mi place piesa!

  3. Mie-mi place melodia, e foarte frumoasa!

  4. Ador melodia asta, e minunata!

  5. Imi place melodia destul de mult, iar versurile chiar sunt superbe!

  6. Nu stiu ce sa zic de versuri, dar melodia nu-mi place!

  7. Melodia e destul de buna, iar versurile sunt tari!

  8. Am mai ascultat melodia si chiar imi place! Ia versurile categoric sunt tari!

  9. Nu prea ascult melodia asta, dar versurile sunt chiar simpatice!

Lasă un răspuns

