La ei Vs La noi #43 – Gemenele

Azi va prezint copertile unei carti mai putin cunoscute,care a aparut la editura Rao

La ei                                                 Vs                                             La noi

Imi place mult mai mult coperta noastra! Voi ce ziceti?

12 răspunsuri

  1. Aia de la noi e mai tare!

  2. Cea de la ei nu-mi place!

  3. Pai e clar ca cea din Romania e mai buna!

  4. eu am citit cartea asta! Si coperta noastra e mult mai buna ca a lor!

    1. si eu am citit-o!

    2. Mie mi-a placut mult aceasta carte! e foarte frumoasa!

  5. mi se pare cunoscuta cartea! Iar coperta lor e urata 😀

  6. O aleg pe cea de la noi! Cealalta nu-mi place deloc!

  7. Pff, ce diferenta! A lor e asa urata si a noastra asa frumoasa!

  8. Cum sa nu o aleg pe noastra? Ce talentati sunt romanii! :))

  9. Clar a noastra!

Lasă un răspuns

