Frumosii, volumul doi din seria Uratii, in curand la CORINTEENS

  • BESTSELLER NEW YORK TIMES
  • NOMINALIZAT DE AMERICAN LIBRARY ASSOCIATION LA TITLUL DE CEL MAI BUN ROMAN PENTRU ADOLESCENŢI ÎN 2006

                               

TOTUL ESTE PERFECT! PERFECT… GREŞIT!

În sfârşit, Tally este frumoasă. Şi are tot ceea ce şi-a dorit vreodată! Arată perfect, are haine splendide, iubitul ei este teribil de sexy, iar în noua lume din care face parte acum, ea a devenit un personaj cât se poate de popular.

Dar, dincolo de distracţie – petreceri non-stop, libertate totală –, are sentimentul confuz şi sâcâitor că totuşi ceva nu este în regulă. Ceva important! La un moment dat, din trecutul ei de urâtă, soseşte o scrisoare. Citind-o, îşi aduce aminte ce este greşit în viaţa frumoşilor şi, brusc, pentru ea distracţia se termină.

Din acea clipă, Tally se confruntă cu o alegere dificilă: să facă efortul de a uita tot ce a aflat sau să lupte pentru propria-i viaţă – pentru că autorităţile nu au de gând să-i ierte pe cei care deţin anumite informaţii…

13 răspunsuri

  1. Abia astept sa apara!

  2. Eu nu am citit nici primul volum, dar imi place cum suna!

  3. Ce-mi doream sa apara o data!

  4. ce draguta e coperta!

    1. Si mie imi place mult mai mult ca prima!

      1. La fel cred si eu! Desi cele doua coperti seamana destul de mult!

    2. Mie nu prea imi place cine stie ce prima, dar asta da!

  5. In sfarsit 😀

  6. Sunt asa de fericita ca apare! Yuppy!

  7. Trebuie sa citesc mai intai volumul unu!

  8. Imi place ce vad!

  9. Abia astept linkul de precomanda!

Lasă un răspuns

