Recomandarea mea #14

                               

Anna este sanatoasa, insa traieste viata unui om bolnav. Pana la varsta de 13 ani, a suferit numeroase operatii, transfuzii si injectii astfel incat sora ei, Kate, sa poata lupta cu leucemia care ii macina corpul inca din copilarie. Anna a fost conceputa ca o donatoare de maduva compatibila pentru Kate – o viata si un rol pe care nu le-a contestat niciodata… pana acum. Romanul examineaza semnificatia ideii de a fi un bun parinte, o sora buna, un om bun. Este corect din punct de vedere moral sa faci orice pentru a salva viata unui copil, chiar daca asta inseamna sa calci in picioare viata altuia? Ar trebui sa urmezi indemnurile propriei inimi sau sa-i lasi pe altii sa-ti conduca viata? Ca de obicei, si in O viata de rezerva, Jodi Picoult abordeaza un subiect dureros de real cu gratie, intelepciune si sensibilitate.

Parerea mea

Extraordinara! Mi-a placut enorm aceasta carte. Este senzationala. Pe mine m-a facut sa ma intreb daca chiar merita sa incerci s salvezi viata cuiva, distrugandu-i-o pe a altcuiva…

15 răspunsuri

  1. Nu dupa cartea asta s-a facut si un film?

    1. Ba da ! Foarte tare filmul!

    2. Viata pentru sora mea parca se numea

      1. Asa! Asa se numea

      2. Filmul parca imi suna cunoscut…

  2. Este superba cartea!

  3. Cartea asta pe mine m-a facut sa plang!

  4. Eu nu am mai auzit pana acum de cartea asta!

  5. Cartea e tare rau! Eu am citit-o pe nerasuflate

  6. Hmm, eu nu am auzit de cartea asta pana acum, dar suna super

  7. E o carte excelenta, dupa parerea mea!

  8. Cartea e cu adevarat o lectie de viata!

  9. Eu nu am citit-o, dar sperca o voi face candva

  10. e una dintre cartile mele pref:X

Lasă un răspuns

