Imagini noi Zori de Zi partea a 2a!

15 răspunsuri

  1. Abia astept sa vad scena in care Bella se intrece cu Emmett ca sa vada ca e mai puternic

    1. Presimt ca va fi o scena super!

      1. Si eu cred la fel!

  2. Abia astept filmul!

    1. Nici eu nu mai am rabdare!

  3. Ce poze tari!

  4. Imi place imaginea cu Esme! Arata foarte bine!

    1. Ca o luptatoare feroce!

  5. Foooarte frumoase pozele! Le ador!

  6. Parca nu mai am rabdare…

  7. Uuu, suuuper!

  8. Sunt criminale pozele asta :))

  9. Uauuu! Ce poze!!! Le iubesc muuult

Lasă un răspuns

