La ei Vs La noi #41 – Magie de doi bani

Cum „Magie de doi bani” urmeaza sa apara la Leda , m-am gandit sa va arat si copertile cartii!

La ei                                                       Vs                                                        La noi

Mie clar imi place mai mult a noastra ! Voi ce ziceti?

9 răspunsuri

  1. Asa e! Ai perfecta dreptate!

  2. Si eu zic la fel. Anoastra e mai tare

  3. Frumoasa mai e cea de la noi!

  4. A lor e cam uratica…

  5. Ce-mi place coperta noastra

  6. A noastra! Categoric

  7. Nu-mi place deloc cea din strainatate

  8. Cea din Romania!!!

  9. Ce diferenta e intre cele doua. E clar ca a noastra e mai buna!

Lasă un răspuns

