Recomandarea mea #13

               

Adolescenta Claire Danvers, trimisă de părinții ei pentru studii in orașul Morganville din Texas ( Claire având 16 ani, iar parinții necrezând-o îndeajuns de matură pentru a merge la o școala de prestigiu, ea fiind și foarte inteligentă) trebuie să se mute din cămin din cauza unui conflict cu fata bogată (in acelasi timp fiica primarului) a campusului. Se mută în Casa de Sticlă — numele primului volum —, unde începe aventura. Claire are parte de multe peripeții alături de prietenii săi Shane, Michael și Eve. Claire trăiește cu toate că viața îi este in pericol, o poveste de dragoste. Orașul Morganville, este unul extrem de sinistru și nu știi la ce să te aștepți de la locuitorii acestuia.

Parerea mea :

Aceasta serie , este, din punctul meu de vedere, foarte bine scrisa! Mi-a placut anorm felul in care autoarea relateaza intamplarile si felul in care decurge actiunea! 

10 răspunsuri

  1. Eu nu am citit seria asta…

  2. Ce-mi place seria asta!

  3. Trebuie sa ma apuc cat mai repede de seria asta!

  4. Asta e seria mea preferata cu vampiri!!!

  5. Eu nu am citit niciun volum din serie, desi mi-as dorii mult sa o fac!

  6. Seria e bestiala!

  7. Ieri mi-am comandat si eu seria! Abia astept sa vina!

  8. Eu am citit seria si abia astept sa apara volumul urmator

  9. Vreau si eu seria!!!

  10. Exact asta citesc acum, mai precis volumul 4.
    Imi pare bine ca ai mentionat-o. Mi se pare ca nu este asa populara la noi dar este faina si imi place modul cum abordeaza vampirii.

Lasă un răspuns

