Precomanda Magie de Doi bani, volumul 3 al seriei Femei din Cealalta Lume!

Precomanda Magie de Doi bani, volumul 3 al seriei Femei din Cealalta Lume!

La precomanda ai 25% reducere si transport gratuit! (click pe imagine!)

10 răspunsuri

  1. De cand asteptam linkul de precomanda 😀

  2. Am citit primele 2 volume si le iubesc! Categoric o iau si pe asta!

  3. Eu nu cred ca o voi lua… Poate mai incolo!

  4. Maine fac si eu precomanda 😀

  5. O iau, desi nu am celelalte volume. Am inteles ca actiunea va fi altfel fata de primele doua

  6. Gata! Eu am facut precomanda!

  7. Din pacate acum nu o pot lua. Am facut ieri o gaura mare in buget !

  8. Eu zic asa: mai intai primele 2 volume si apoi asta

  9. Eu zic asa: mai intai primele 2 volume si apoi asta!

  10. Cum sa nu o iau? Kelley e una dintre autoarele mele favorite

Lasă un răspuns

