La ei Vs La noi #40 – Pe cuvant de spioana

Azi am de gand sa va arat copertile volumului 2 din seria Fetele Gallagher!

La ei                                                  Vs                                          La noi

Mie parca imi place mai mult coperta noastra! Voi ce spuneti?

11 răspunsuri

  1. Eu o aleg pe cea din strainatate!

  2. A noastra e mai buna 😀

  3. Mie imi place putin mai mult cea din Romania

  4. O aleg pe a lor!

  5. A lor cred ca imi place mai mult 🙂

  6. Si eu o aleg tot pe cea din Romania!

  7. Cea din strainatate cred ca estee mai reusita!

  8. Mie nu prea imi place a lor… Asa ca, a noastra!

  9. A noastra! A lor e prea in stil vechi!

  10. mie imi place cea din strainatate mai mult

  11. de data asta e a noastra..uf iubesc carourile ;))

Lasă un răspuns

