Uses For Boys…

                           

Anna isi aduce aminte de timpul inainte de baieti,cand era mica si totul avea sens.Cand ea si mama ei erau inca o familia,doar ele doua impotriva lumii.Dar acum mama ei este plecata aproape tot timpul,in cautare de o noua casatorie,aducand acasa urmatorul tata vitreg.Anna este lasata singura-pana cand descopera ca si poate sa faca ca baietii sa fie familia ei.De la Desmond la Joey,Todd la Sam,Anna invata ca daca le dai baietilor ce vor,tu poti primi ceea ce ai nevoie.Dar pretul este prea mare-ceilalti copii rad de ea;fetele o striga tarfa.Noul prieten al Annei,Toy,pare ca a gasit o cale pe langa singuratatea,dar Toy are secretele ei pe care Anna nu le stie.

Si atunci apare Sam.Cand Anna intalneste un baiat care este mai mult decat folositor,a carui familie stau la cina impreuna,rad,si spun povesti,adevarul despre iubire devine clar.Si in sfarsit invata cum te simti cand ai ceva de pierdut-si ceva de oferit.

 

Mie aceasta carte mi se pare o lectie si mi-ar face mareplacere sa o citesc!

13 răspunsuri

  1. Hmm, nu stiu ce sa zic…

  2. Suna super, chiar pare o lectie de viata!

  3. Mie mereu mi-au placut genul asta de carti!

  4. Mie una, mi se pare o carte buna! As vrea sa o citesc!

  5. Nu cred ca va aparea si la noi prea curand… 😦

    1. E, sa nu fim chiar asa de pesimisti 😀

      1. Hmm, ne dorim cam multe carti…

      2. Eee, asa suntem noi!

  6. Eu cred ca este o carte reusita!

  7. uuuu suna tare interesant o vreau

  8. Eu, unul, as citi-o cu siguranta

  9. Acesta e genul meu de carte!

  10. Suna super!! Vreau sa o citesc!!!

Lasă un răspuns

