Recenzie : Luna noua

Înainte să te întâlnesc pe tine, Bella, viaţa mea era o noapte fără lună. Foarte întunecoasă, dar cu puţine stele-puncte de lumină şi motivaţii… Apoi ai traversat cerul meu ca o cometă. Brusc totul a luat foc; exista lumină şi frumuseţe. Când n-ai mai fost, când cometa a căzut peste orizont, totul s-a făcut negru. Nimic nu se schimbase, dar ochii îmi erau orbiţi de lumină. Nu mai puteam să văd stelele. Şi nu mai exista nicio motivaţie pentru nimic.

Bella inseamna totul pentru Edward. Totul. El simte ca nu poate trai fara ea. Sau … poate? Caci atunci cand Bella aproape este omorata de fratele sau, Jasper, desi totul fusese un accident, Edward isi da seama cat de fragila este fiinta pe care o iubeste. Si hotareste ca nu poate pune in pericol viata Bellei. Si pleaca. Dispare, convins ca iubita sa va reusi sa treaca peste, intr-un fel sau altul.

Bella? Bella este distrusa. Nu poate suporta durerea. O macina pe dinauntru, ii face gauri in suflet… Iar intr-un final, isi da seama ca are doua optiuni: ori durerea, ori nimic. Si alege nimicul. Nici macar nu mai pronunta numele lui Edward in gand, caci stie ca simpla amintire a acestui fapt o va sfasia

Timpul trece. Chiar şi atunci când pare imposibil. Chiar şi atunci când fiecare bătaie a ceasului doare la fel ca şi pulsul sângelui sub o vânătaie. Trece neregulat cu rătăciri ciudate şi pauze tărăgănate, dar trece. Chiar şi pentru mine.

Asa e. Timpul trece. Dar Bella tot nu-si revine… Cum va reusi ea sa treaca peste … sau macar sa faca durerea suportabila? Va putea sa-si vada de vita, sau mereu va trai cu acest gol in suflet?

 

Mie mi-a placut enorm felul in care Stephenie Meyer expune sentimentele Bellei, felul in care arata cat de mult il iubeste aceasta pe Edward si cum nu poate trei fara el. Mi-ar fi placut ca personajul principal masculin sa apara mai mult in roman, dar asta e! In plus, faptul ca Jacob se contureaza mai bine este un mare avantaj al cartii!

Nota : 4,5/5

17 răspunsuri

  1. Cartea e emotionanta, mie mi-a placut mult

  2. Imi plac mult citatele alese de tine, sunt superbe!

    1. Ai dreptate. Ambele sunt bestiale. Mie imi place mai mult primul 😀

      1. Si mie la fel!

      2. Mie si al doilea mi se pare extrem de reusit

    2. Da! Se potrivesc de minune!

      1. Asa e! Cu siguranta!

  3. Cartea e superba, si imi place mult recenzia ta!

  4. Am citit multe, multe recenzii pt cartea asta, iar a ta se numara printre cele mai bune!

  5. Ce mi-a mai placut cartea asta! Si felicitari pt recenzie. E tare!

  6. Si pe mine m-a deranjat putin absenta lui Edward!

  7. foarte frumos primul citat stephy multumim pentru recenzie

  8. Este o carte foarte buna. Sincer, parca mia placut mai mult ca prima.

  9. Asa e! Chiar se potrivesc perfect

  10. Cartea este nr 2 din seria Amurg pt mine, dupa Zori de zi

  11. Ce frumoasa e recenzia asta 🙂 bravo!!!

Lasă un răspuns

