La ei Vs La noi #39 – Blestemul din Swoon

Hei Hei! Azi va prezint copertile primului volum al seriei „Swoon” scris de Nina Malkin!

La ei                                                   Vs                                                    La noi

E greu, dar o voi alege pe a lor! Voi ce alegeti?

12 răspunsuri

  1. Mie imi place mai mult coprta de la noi.

  2. Sincer, imi place mai mult a noastra

  3. E mai tare cea din strainatate!

  4. Asa e, e greu de ales, dar o voi alege pe a lor

  5. O voi alege pe cea din strainatate

  6. Parerea mea e ca a noastra e mai buna.

  7. cea de la ei e mai frumoasa imi place contrastul dintre tenul fetei si albastrul acela

  8. Mie imi place mai mult a lor. Desi si a noastra e foarte frumoasa

  9. Ambele sunt super, dar o voi alege pe cea din Romania!

  10. Nu prea pot alege… Desi cred ca-mi place mai mult a noastra

Lasă un răspuns

