Beautiful Cover #8

                           A Blue So Dark

Am gasit coperta azi-noapte, si m-am gandit sa v-o arat si voua, ca pe mine, una , m-a fascinat!!! Deci… este fascinanta? 

9 răspunsuri

  1. Uau, ce frumoasa e!

  2. Mie imi place, dar nu se numara printre favorite

  3. Uuu, ce coperta!

  4. Mie nu-mi prea imi place felul in care e asezata fata in apa… In rest, e reusita

    1. Da! Asta e! Asta ma deranjeaza si pe mine la ea

  5. Eu ador genul asta de coperti in apa!

  6. Hmm, nu stiu ce sa zic… E foarte reusita, dar parca are ceva ce ma deranjeaza…

  7. Ai perfecta dreptate, coperta e fascinanta!

  8. E criminala coperta, nu alta!

Lasă un răspuns

