Versurile dau culoare melodiei #25

Mi-am amintit acum de o piesa pe care o ador!

                      [chris-brown-with-you-lyrics-video-mp3-download.jpg]

„I need you boo,
I gotta see you boo
And there’re hearts all over the world tonight,
Said the hearts all over the world tonight „

Am nevoie de tine, uuu
Trebuie sa te vad, uuu
Exista inimi care bat in toata lumea in seara asta
Da, sunt si alte inimi care bat in toata lumea in seara asta

„Ooh little cutie, when you talk to me
I swear the whole world stops
You’re my sweetheart and
I’m so glad that you’re mine
You are one of a kind, and
You mean to me what I mean to you
And together baby there is nothing we won’t do”

Ooo, draguto, cand vorbesti cu mine
Jur ca toata lumea se opreste in loc
Esti dragostea mea
Si sunt atat de fericit ca esti a mea
Esti unica in lume
Insemni pentru mine tot ceea ce insemn si eu pentru tine
Si impreuna, iubito, nu va fi nimic ce nu vom putea face’

„I’m into you and
Girl no one else would do
With every kiss and every hug
You make me fall in love
And now I know I can’t be the only one
I bet there’s hearts all over the world tonight
With the love of their life who feel
What I feel when I’m with you, with you, with you, with you, with you… girl
With you, with you, with you, with you, with you… Oh girl”

Si sunt indragostit nebuneste de tine
Cum nu ar putea nimeni altul
Cu orice sarut si orice imbratisare
Ma faci sa ma indragostesc
Dar acum stiu ca nu pot fi singurul care simte asta
Pun pariu ca mai sunt si alte inimi care bat
In toata lumea in seara asta
Impreuna cu iubirea vietii lor
Si simt ceea ce simt si eu cand sunt cu tine, cu tine…iubito
Cu tine, cu tine, cu tine…oh, iubirea mea.

12 răspunsuri

  1. Ce versuri emotionante… Si melodia e si mai si

  2. Melodia, ca si versurile, este foarte reusita

  3. N-am mai ascultat melodia asta de mult, dar e la fel de minunata ca inainte

  4. Dementiale versurile!

  5. Cred ca asta e una dintre cele mai tari melodii ale lui Chris

  6. Uau, ce versuri tari… Sincer mi-ar placea sa mai scoata Chris melodii din astea

    1. Si mie! Mult!

  7. Chiar sunt emotionante versurile

  8. Si eu cam uitasem de melodia asta. Imi place mult

  9. Mie imi place mult Chris. Iar melodia asta e bestiala

  10. mie nu prea imi place cum canta chris si melodia asta nu o stiu

Lasă un răspuns

