Recomandarea mea #12

                    

Cand ai impresia ca totul e pierdut, ca totul e cumplit si sumbru, speranta continua sa existe, intotdeauna

Numarul Patru (John) e un extraterestru venit de pe Lorien alaturi de cepanul sau Henri. Planeta lor a fost distrusa de catre mogadorieni insa poporul sau a reusit sa trimita 9 copii alaturi de cate un cepan pe planeta Terra in siguranta. Acestia isi asteapta Mostenirile cu speranta ca intr-o zi se vor intoarce pe Lorien si ii vor ucide pe Mogadorieni. Insa mogadorienii pot sa ucida cei 9 copii doar intr-o anume ordine: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9!

Alaturi de cepanul sau Henri, Patru traieste 15 ani pe Pamant mutandu-se dintr-un loc in altul ca sa nu fie gasit si ucis. Insa la scurt timp and afla ca primul dintre semenii sai a murit. Dar cand si al treilea lorian moare, Patru stie ca va fi randul sau… Intr-un sfarsit, ajunge in Paradise, Ohio si isi schimba numele in John.

Aici John isi face prieteni si, ca orice adolescent, se indragosteste de o fata. Totul pare sa mearga bine pana cand Henri dispare fara urma… Sa fie Mogadorienii de vina? L-au gasit in cele din urma pe John? Va scapa oare Henri cu viata?

Parerea mea :

Am citit cartea pe nerasuflate! Pur si simplu nu puteam sa ma opresc! Imi place ritmul alert al actiunii. De asemenea, abia astept sa apara volumul 3!

12 răspunsuri

  1. Eu nu am citit cartile, dar suna bine!

  2. Ai ales citatul perfect!

  3. Deci ador seria asta! O ador!

  4. Eu am citit doar primul volum, si as vrea sal citesc si pe al doilea cat mai repede

  5. Eu nam citit niciun volum, dar suna foarte bn!

  6. Yuhuu! Ador seria asta! Vreau mai rpd volumul 3!

  7. Seria e foarte buna. Mi-a placut primul volum, dar din pacate nu L-am citit inca pe al 2lea

  8. Seria e foarte buna. Mi-a placut primul volum, dar din pacate nu L-am citit inca pe al 2lea

  9. Eu vreau de mult seria. Am vazut filmul si a fost marfa rau!

  10. Hmm, mi-ar placea sa o citesc

  11. foarte interesante suna cartiile cu siguranta as vrea sa le citesc curand

Lasă un răspuns

