La ei Vs La noi #38 – Uratii

„Uratii” este o carte care mie mi-a placut emorn, din care chiar putem invata ceva! Va recomand sa o cititi si voi!

La ei                                               Vs                                            La noi

O sa aleg coperta lor, imi place mai mult! Voi ce spuneti?

12 răspunsuri

  1. A lor e mai buna!

  2. Cea din strainatate. Nu e chiar cea mai tare, dar categoric e mai buna ca a noastra

  3. Niciuna dintre ele nu e urata, dar nu sunt nici remarcabile… Totusi, daca ar fi sa aleg , as alege-o pe a lor!

  4. Pai e foarte clar. A lor e mai buna

  5. A lor! Asta e parerea mea

  6. A noastra nu prea imi place…

  7. Dupa mine e clar care e mai buna! Cea din strainatate!

  8. Hmm, coperta noastra nu e urata… Dar e mai buna cealalta

  9. Coperta noastra, intr-adevar, nu e cine stie ce dar se potriveste cu subiectul cartii

  10. mie imi place mai mult cea de la noi

Lasă un răspuns

