Versurile dau culoare melodiei #24

               

„Closed off from love
I didn’t need the pain
Once or twice was enough
And it was all in vain
Time starts to pass
Before you know it you’re frozen”

Tinandu-ma departe de dragoste
Nu am nevoie de suferinta
O data sau de doua ori a fost de ajuns
Si totul a fost in zadar
Timpul a inceput sa treaca
Inainte sa-ti dai seama ca esti inghetat

„But something happened
For the very first time with you
My heart melts into the ground
Found something true
And everyone’s looking round
Thinking I’m going crazy”

Dar ceva s-a intamplat
Pt prima data cu tine
Inima mea s-a topit pana la pamant
Gasind ceva adevarat
Si toata lumea se uita in jur
Crezand ca am innebunit

„And it’s draining all of me
Oh they find it hard to believe
I’ll be wearing these scars
For everyone to see”

Si se scurge totul din mine…
Ohh…, li se pare greu de crezut
Voi purta aceste cicatrici
Pentru ca toti sa poata vedea asta

„I don’t care what they say
I’m in love with you
They try to pull me away
But they don’t know the truth
My heart’s crippled by the vein
That I keep on closing
You cut me open and I
Keep bleeding
Keep, keep bleeding love”

Dar nu imi pasa de ce spun ei
Sunt indragostita de tine
Ei incearca sa ma indeparteze de asta
Dar ei nu cunosc adevarul
Inima mea e schilodita de vena
Pe care tinut-o inchisa
Tu mi-ai redeschis rana si eu….
Pastrez aceasta sangeroasa
Pastrez, pastrez dragostea sangeroasa

Aceasta melodie e forte emotionanda! Prima data cand am vazut videoclipul (acum destul de mult timp) aproape am izbugnit in plans… Voi ce ziceti?

10 răspunsuri

  1. Am mai auzit melodia asta, dar nu stiam versurile, care sunt super!

  2. Cred ca asta e cea mai buna melodiei a Leonei…

  3. Ce versuri tari… Imi plac!

  4. Eu nu prea o ascult pe Leona, dar imi plac versurile

  5. Mie imi place Leona… Are o voce fermecatoare

  6. Tare melodia. Si versurile! Iar Leona? Are o voce frumoasa, dar eu nu ascult de la ea decat melodia asta si Better in Time

  7. Mie imi place mult mult Leona. Si melodia asta e extraordinara

  8. Asa e, e foarte emotionanta

  9. Superba voce. E talentata, nu alta. Iar versurile sunt asa de tari

  10. aceasta este melodia mea preferata de la leona

Lasă un răspuns

