„The Hunger Games: Catching Fire” Complet Cast!

                         

12 răspunsuri

  1. Actorii sunt super

  2. Pai, abia astept filmul!

    1. Mai e muuult…. Un an intreg

  3. E un cast de exceptie , dupa parerea mea

  4. Dupa parerea mea, se potriviste de minune cu personajele

  5. Imi place castul! Este foarte bun

  6. Castul mi se pare bun… Bineinteles ca nu e exact asa cum mi l-am imaginat, dar imi place

  7. Castul e foarte bun. De exceptie!

  8. Eu nu am citit al 2lea volum, asa ca nu prea pot sa-mi dau cu parerea despre noile personaje

  9. vreauuuu si euuuuuuuuuuu cartiiiiiiiiiile

Lasă un răspuns

