Precomanda Legile atractiei, volumul 2 al seriei Chimie perfecta!

Precomanda Legile atractie, volumul 2 al seriei Chimie perfecta!

La precomanda beneficiati de transpot gratuit si 25% reducere ( click pe imagine )

9 răspunsuri

  1. Nu stiu ce sa zic

  2. Abia asteptam linkul de precomanda 😀

  3. Din pacate nu am citit vol 1, asa ca nu o voi lua acum

  4. Imediat dau precomanda. Ador seria asta

  5. Hmm, o s-o iau dupa ce citesc primul volum, pe care trebuie sa’l iau :))

  6. Eu cred ca o iau. Si-mi cumpar si primul volum. De mult ma tenteaza seria asta!

  7. Hmm, cred ca o voi lua. Inca nu sunt suta la suta sigur

  8. nu prea imi place coperta mi se pare interesanta ideea de ploaie si cum scot capul pe geamul masini dar de ei 2 nu prea imi place

    1. Nici mie, dar se potriveste cu titlul dupa parerea mea

Lasă un răspuns

