La ei Vs La noi #37 – Caderea

Azi va arat copertile primului volum al seriei „Cele noua vieti al lui Chloe King”! Cartea mi-a placut mult (cu toate ca mie nu imi prea plac pisicile =)) )

La ei                                                       Vs                                                   La noi

O sa aleg coperta noastra, cealalta nu e cine stie ce, dupa parerea mea! Voi ce alegeti?

13 răspunsuri

  1. O aleg pe a noastra.

  2. Mie nu-mi place deloc coperta din strainatate…

  3. Pai e vizibil, nu? A noastra e mai tare

  4. Aia de la ei e nasoala

  5. A noastra categoric e mai tare!!!

  6. Ce contrast e intre cele 2…

  7. Ce urata e a lor. Nu vreau sa fiu rea, dar eu cred ca m-ar da inapoi coperta aia daca as vrea sa cumpar cartea

    1. Nu judeca o carte dupa coperta!

      1. Stiu! Doar ca ziceam si eu…

      2. Hmm, cred ca ai oarecum dreptate, Cata

  8. Pfff, clar a noastra e mai atragatoare

  9. Auu, ce nasola e cea de la ei… 😦

  10. e evident ca romanii au talent=)))) glumesc doar pe jumatate de data asta aleg cartea din Romania

Lasă un răspuns

