Versurile dau culoare melodiei #23

V-am prezentat multe melodii din strainatate, insa vreau sa va arat si o melodie din Romania, nu foarte cunoscuta, dar care are niste versuri superbe!

              

„Vine o vreme când dragostea apune, 
Si nu o pot opri, nici nu mă pot opune, 
Și strig cu disperare dar nimeni nu mă aude, 
Nimeni nu mă ascultă, nimeni nu răspunde”

„Cu inima mă cert dar nu mă lasă în pace,
Aș vrea să uit de tot și să merg mai departe,
Dar seara vine și gândul mi-e la tine,
Nu mă pot opri, te vreau din nou lânga mine,”

„Și mă sting ușor când nu pot să dorm,
Și mă sting ușor când soarele apune,
Nu mai pot dormi pâna-n zori de zi,
Când nu mai pot dormi doar luna e cu mine.”

Deci… ce parere aveti despre Miss Mary si ei „Luna”? Eu una, o ador!

9 răspunsuri

  1. Uau, ce versuri frumoase!

  2. Ce imi place fata asta. E foarte talentata

  3. Melodia este foarte tare. Iar despre Miss Mary ce sa mai zic? Taree

  4. Asta si ‘Open’ imi plac cel mai mult de la ea. Si mai e si ‘You don’t love me’

  5. Cel mai mult imi plac ultimele versuri!

  6. Nu am mai auzit melodia pana acum, dar e superba

  7. Miss Mary are o voce supeba. Iar Luna e bestiala

  8. Ce mai versuri! Foarte emotionante

  9. frumoase versuri si ea mi se pare draguta

Lasă un răspuns

