Beautiful Cover #5

                       

Mie mi-a placut aceasta coperta din primul moment in care am vazut-o! Mi se pare atat de frumoasa!!! Voi ce ziceti? Hmm?

10 răspunsuri

  1. Ihmmm, e foarte frumoasa

  2. Nu am mai vazut aceasta coperta pana acum, dar e fascinanta

  3. Eu nu am mai vazut coperta asta si nu am auzit nimic despre carte, dar e bestiala

  4. E dementiala, nu alta!

  5. Chiar e o coperta reusita!

  6. Imi place ataaat de mult!

  7. Mai, dar asta chiar e o coperta dementiala!

  8. E o coperta reusita, o coperta care te indeamna sa citesti cartea

  9. doamne deci e absolutg superba chair imi place mult

Lasă un răspuns

