La ei Vs La noi #35 – Sacrificiul

Azi va prezint coperta volumului doi al seriei „Eve”, care a aparut la editura Leda!

La ei                                              Vs                                                La noi

Amandoua copertile sunt foarte bune, dar eu aleg coperta lor. Voua care va place mai mult?

10 răspunsuri

  1. Si mie imi place mai mult prima coperta.

  2. MIe imi place mult mai mult coperta din strainatate e mai originala, deoarece Eve de la noi este copiata dupa o alta carte cu un alt titlu cred cafuria saucevade genul, unele mici modificari

  3. Sincer, mie imi place mai mult cea de la noi…

  4. Si mie imi place mult mai mult coperta lor. E mai frumoasa

  5. Eu cred ca a noastra e putin mai frumoasa….

  6. Pt mine e clar. Coperta din strainatate e mult mai buna

  7. Ambele sunt super, dar imi place mai mult cea din strainatate

  8. Sincer, nu pot alege, imi plac amandoua la fel

  9. Parca imi place mai mult cea de la ei

  10. Hmm, parca e putin mai frumoasa cea din Romania

Lasă un răspuns

