Beautiful Cover #4

                          

Aceasta este primul volum al seriei „Shades of London”. Este vorba despre o fata, care, in ziua in care ajunge la Londra, acolo izbugnesc o serie infricosatoare de crime. Mai mult nu va spun, fiindca asta nu ne prea intereseaza in momentul de fata.

Coperta este fara indoiala foarte bine realizata si imi place extrem de mult. Voi ce spuneti?

11 răspunsuri

  1. Mi-ar placea sa citesc cartea. Cat despre coperta, arata foarte bine

  2. Pare o carte interesanta , fara creaturi, oricum mi-ar face placere sa o citesc intr-o zi …cat despre coperta este foarte bine realizata este in asentiment cu cartea …fantastica ..:X:X

  3. Ce frumoasa e!!! Super!

  4. Hmm, nu stiu ce zic… Imi place mult, dar parca exista ceva in ea care creeaza un anumit contrast. Oricum este super

  5. Doamne, ce tare arata. O ador

  6. E foarte frumoasa, dar dupa parerea mea nu extraordinara

  7. Nu este cea mai buna coperta pe care am vazut-o, dar e foarte frumoasa

  8. Chiar e foarte reusita

  9. E draguta rau coperta

  10. Mie, una, imi place ce vad

  11. eu am aceasta carte ebook sar nu am citit-o inca e frumi oricum

Lasă un răspuns

