La ei Vs La noi #34 – Pretty Little Liars

Ok, deci imi doresc sa va arat o alta varianta a cartii Micutele Mincinoase, din strainatate!

La ei                                                       Vs                                              La noi  

O fi din cauza ca m-am obisnuit deja cu coperta noastra, o fi altceva, mie imi place mai mult coperta lor! Voi ce parere aveti?

9 răspunsuri

  1. Si mie imi place mai mult cea din strainatate

  2. Coperta de la ei e mai draguta, dar mie imi place mult si a noastra

  3. Eu nu am vazut pana acum aceasta coperta , de la ei, dar e super

  4. Ambele coperti sunt frumoase, dar a lor imi place mai mult, fiindca cea de la noi este de fapt afisul serialului

  5. Coperta de la ei este mai buna. Si ar noastra ar fi, daca nu ar fi posterul serialului

    1. Aici trebuie sa-ti dau dreptate!

  6. Mie ambele mi se par la fel de frumoase!

  7. Ce simpatica e coperta din strainate!

  8. Mie nu prea imi place coperta noasta, pt ca e de la serial, si nu are pic de originalitate

Lasă un răspuns

