Versurile dau culoare melodiei #21

Ce va prezint azi? O melodie al celor de Maroon 5! Payphone!

„Yeah, I, I know it’s hard to remember
The people we used to be
It’s even harder to picture
That you’re not here next to me”

Da,eu,eu știu că e greu să-ți amintești
Oamenii care obișnuiam să fim
Este chiar mai greu să-ți imaginezi
Că nu ești aici lângă mine

„I’ve wasted my nights
You turned out the lights
Now I’m paralyzed
Still stuck in that time when we called it love
But even the sun sets in paradise”

Eu mi-am irosit nopțile
Tu ai stins lumina
Acum sunt paralizat
Încă blocat în acel moment când o numeam „dragoste”
Dar până și soarele a plecat spre Paradis

„I’m at a payphone trying to call home
All of my change, I spent on you
Where have the times gone
Baby, it’s all wrong
Where are the plans we made for two?”

Sunt la o cabină telefonică încercând să sun acasă
Toate economiile mele le-am cheltuit cu tine
Unde s-a dus timpul?
Iubito,totul este greșit
Unde sunt planurile pe care le-am făcut pentru noi?

Eu una ador Payphone! Este una dintre cele mai frumoase melodii ale trupei! Voi ce spuneti?

8 răspunsuri

  1. Mie nu prea imi place Maroon 5 , dar melodia asta mi se pare destul de ok

  2. Doamne, ce imi place melodia asta! Cand a aparut o ascultam non-stop

  3. Ce frumoasa e melodia asta. Ca sa nu mai zic de videoclip

  4. Am mai auzit melodia asta. Nu ma omor dupa ea, dar nici rea nu este. Insa versurile chiar sunt speciale

  5. Payphone! Una dintre melodiile mele preferate!

  6. Nu prea ascult melodia asta, dar are versuri frumoase

  7. Ador Maroon 5!!! Sunt atat de tari. Iar Payphone este o melodie nemaipomenita

  8. Eu ador melodia asta. E foartee emotinanta

Lasă un răspuns

