La ei Vs La noi #33 – Umbra noptii

Navigam aseara pe net si am gasit, din intamplare, coperta din strainatate a cartii „Umbra noptii”! M-am gandit sa v-o arat si voua!

La ei                                                               Vs                                                      La noi

Parerea mea? Coperta din strainatate e muuuult mai buna! Voi ce credeti?

11 răspunsuri

  1. clar e mai buna cea de la ei…dar asta nu ma mira.

  2. Ce frumoasa e cea din strainatate….

  3. De ce n-au pastrat coperta din strainatate? E mult mai buna

  4. Clar! Coperta din strainatate e mult mai buna!

  5. Uau! Ce frumoasa e coperta din strainatate!!! Imi place emorm felul in care fata fetei si fata lupoaicei sunt suprapuse. Mai ales ca ochii pot fii ale amandurora!

  6. Uuu, coperta lor este dementiala. Este foarte bine realizata. O ador!!

  7. Sincer, coperta de la noi nu e urata, dar in comparatie cu cea din strainatate chiar pare asa.

  8. Imi place coperta de la ei. E speciala!

  9. Categoric, cea de la ei arata mai bine

  10. mie imi place mult cea de la ei …

  11. Clar. Absolut clar. E mult mai frumoasa cea de la ei

Lasă un răspuns

