Beautiful Cover #2

Am vazut ca va place noua mea rubrica ! Sper ca o sa placa si coperta de azi!

Coperta, dupa parerea mea, se potriveste perfect cu titlul cartii! Eu, una, consider ca este foarte bine realizata! Voi ce spuneti? Este frumoasa?

11 răspunsuri

  1. imi plac copertile astea in apa:-d

  2. Imi place atat de mult coperta de azi…

  3. E foarte, foarte frumoasa coperta. Bestiala

  4. E o coperta foarte, foarte frumos realizata!

  5. Nu e rau. Deloc. Chiar deloc. De fapt , este minunata!

  6. Imi place coperta!

  7. Coperta este fenomenala!

  8. Ce bine arata!

  9. Este extrem de draguta coperta

  10. Imi place faptul ca pare sa se loveasca de ceva in apa. E asa draguta

  11. Si coperta asta e frumoasa. Foarte

Lasă un răspuns

