La ei Vs La noi #32 – Tacere

Cum „Tacere” de Becca Fitzpatrick este in aparitie la editura Litera, m-am gandit sa va prezint si copertile cartii!

La ei                                                    Vs                                                    La noi

Mie imi place mai mult coperta lor! Voi ce spuneti?

9 răspunsuri

  1. Faptul ca au schimbat coperta mi se pare o prostie. Nu zic ca e urata, dar atunci de ce au mai pastrat copertile din strainatate la primele 2 volume? Oricum ai dreptate, coperta de la ei e mult mai frumoasa.

  2. Asa e. Prima coperta e mult mai atractiva

  3. Mie imi plac amandoua

  4. sincer, mie amandoua imi plac la fel de mult nu pot alege

  5. Mie imi plac ambele. Amandoua sunt foarte frumoase

  6. Este oarecum aiurea ca au schimbat coperta, avand in vedere ca la primele 2 volume s-au pastrat copertile din strainatate. Dar si cea de la noi este foarte frumoasa. Mie imi place!

  7. Nu pot alege. Ambele sunt nemaipomenite

  8. Mie imi place putin mai mult cea de la noi… Si cealalta este super

  9. A noastra e mai frumoasa, dupa parerea mea

Lasă un răspuns

