50 de umbre intunecate la 50% reducere

50 la 50! Nu suna rau, nu?

Volumul 2 al trilogiei Fifty Shades de E.L. James poate fi cumparat cu o reducere de 50% :

Pret normal : 49 lei , pret redus : 24.50 lei – de aici.

Deci , ce spuneti? 

25 răspunsuri

  1. desi nu speram, le-am bifat pe amandoua..astept sa le primesc

  2. Atractiva oferta. Mai ales ca am vazut ca si volumul 1 e la 35% reducere

      1. Chiar e bine! 😀

  3. Foarte bun pretul! Cred ca voi face o comanda

  4. Eu am dat comanda deja . Abia astept sa vina

  5. Eu am facut comanda acum doua zile … Cand nu era la reducere. Ce sa fac?

    1. Daca scria acolo ca e precomanda, adica ca va ajunge in 10 zile lucratoare poti trimite pe adresa lor de mail( o gasesti pe site la contact) un email in care sa le ceri sa o anuleze. Insa ar trebui sa faci comanda de acum , ca ei o sa-ti raspunda abia luni, si nu cred ca va tine oferta pana atunci. Sa specifici in mail care comanda vrei sa ti-o anuleze

      1. Multumesc mult! Da era precomanda! O sa fac asa cum m-ai sfatuit. Sper sa o anuleze. Daca nu, vad eu ce fac cu cartea

      2. Ar trebui sa ti-o anuleze. Asa fac mereu!

      3. Sa speram. Si mersi inca o data pentru sfaturi

      4. N-ai pentru ce!

      5. Si eu am vrut odata sa anulez o precomanda. Am trimis email si a mers

  6. Ce bine suna! Acum fac comanda!

  7. Eu o cumpar sigur. De cand o asteptam…

  8. Tare faza cu 50 la 50

    1. Adica 100, nu?

      1. Ce bine ar fii! Si-ar cumpara toata lumea. Iar cu transport gratuit…

      2. Hai sa facem o campanie! O ora in care toate titlurile sa aiba 100% reducere si transport gratuit! Nu-i asa ca suna demential?

      3. Dar de ce doar ora. De ce nu o zii intreaga? Desi, dupa mine, ar fi bune si 10 minute!

      4. Mda, dar ce va trebui sa facem ca sa se intample asta?

  9. Gata!!! Am facut comanda

  10. Si eu am luat-o!

  11. Am vazut ca inca mai e valabila promotia. O iau si eu acum

Lasă un răspuns

