Versurile dau culoare melodiei #19

M-am gandit sa va prezint o melodie de pe coloana sonora a filmului „Camp Rock 2: The Final Jam”!

„We’re like a melody with no words
Until we figure it out
We sing la la la la, la la
I know it’s simple, yeah
But it’s worked right until now
Cause up ‘till now, yeah
Every day’s been like a dream world, oh
But now you’re not just in my head, oh no”

Suntem ca o melodie fără versuri,
Pană când o înţelegem,
Cântăm la la la la, la la.
Ştiu că e simplu, da.
Dar a funcţionat perfect până acum,
Pentru că până acum, da
Fiecare zi a fost ca o lume de vis, oh,
Dar acum pur şi simplu nu eşti doar în gândurile mele, o nu.

„You know I can’t help but wonder
What’s gonna happen next
I’m a little curious, oh yeah
Every stop that I stood under
When you were under it too
Did you ever think about us?”

Ştii, nu mă pot abţine să nu mă întreb
Ce se va întâmpla în continuare.
Sunt un pic curioasă, o da,
Fiecare oprire sub care am stat
În timp ce şi tu stăteai sub ea,
Te-ai gândit vreodată la noi?

„Will we remember different summers?
It’s like tossing your heart to see where it lands
Heads is easy, tails is harder to plan
If we start it all over again
And again and again, oh”

Oare ne vom aminti două veri diferite?
E ca şi cum am arunca inima şi privi unde aterizează,
Capul e uşor, pajura e mai greu de plănuit.
Dacă începem totul de la început din nou,
Din nou, şi din nou, oh.

Mie melodia imi dezvaluie o dragoste pura , oarecum copilaroasa…

11 răspunsuri

  1. mama de cand nu am mai vazut filmul ala. aproape il uitasem

  2. Imi place melodia, iar filmul este super

  3. Ciudat… Am vazut filmul, dar nu-mi amintesc de melodia asta!

    1. melodia este doar pe DVD nu si in filmul de la tv

      1. Asta explica de ce nu o stiu

  4. Imi place mult Demi

  5. Eu nu am mai auzito pana acum

  6. Cred ca melodia a fost taiata de pe versiunea din cinema, dar e inclusa pe DvD

  7. Ce melodie frumoasa. Ai dreptate, chiar inspira o dragoste pura

Lasă un răspuns

