La ei Vs La noi #31 – Chimie perfecta

Sincer, la inceput am fost putin sceptica in privinta acestei serii, dar acum imi place la nebunie!

La ei                                                    Vs                                                      La noi

Eu prefer copeta noastra! Se potriveste oarecum mai bine cu cartea! Voi ce credeti?

7 răspunsuri

  1. Ambele sunt dragute!

  2. Asa e! A noastra se potriveste mai bine cu cartea

  3. Coperta de la noi arata mai bine 😀

  4. Mie imi place si cea din strainatate

  5. Nu am citit cartea, dar imi place coperta noastra

  6. ambele sunt frumoase si sunt total opuse prima luminata- a doua intunecata, prima cei doi sunt ascunsi nu li se vede fata, a doua fata e singura care se vede si putin din corp , foarte putin

  7. Asa e. Coperta noastra e mai buna

Lasă un răspuns

