Versurile dau culoare melodiei #18

Vreau sa va prezint versurile unei melodii de Justin Bieber. Este vorba despre cel mai nou videoclip al sau, „As Long As You Love Me”

                    

„We’re under pressure,
Seven billion people in the world trying to fit in
Keep it together,
Smile on your face even though your heart is frowning”

Suntem sub presiune
7 milioane de oameni incearca sa se integreze 
Păstraţi-l împreună
Zâmbetul de pe faţa ta, chiar daca inima ta este suparata

„I don’t know if this makes sense, but you’re my hallelujah
Give me a time and place, and I’ll rendezvous, and I’ll fly you to it,
I’ll beat you there
Girl you know I got you”

Nu ştiu dacă acest lucru are sens dar, tu esti aleluia mea
Dă-mi un timp şi loc, ne vom intalni acolo
Eu voi zbura la el, te voi bate acolo
Fată, ştii că te am

„As long as you love me
We could be starving, we could be homeless, we could be broke
As long as you love me
I’ll be your platinum, I’ll be your silver, I’ll be your gold’

Atâta timp cât mă iubeşti
Putem fi flamanzi, putem fi fără adăpost, putem fi faliti
Atâta timp cât mă iubeşti
Voi fi platina ta, voi fi argintul tau, voi fi aurul tau

Eu consider ca versurile acestei melodii sunt extrem de profunde! Voi ce spuneti?

2 răspunsuri

  1. nu imi place de Justin dar melodia e ok. am auzit-o odata

  2. Melodia ciar are niste versuri speciale!

Lasă un răspuns

