La ei Vs La noi #30 – Setea

Va prezint o carte aparuta la editura Rao, „Setea” scrisa de Carrie Jones, care mi-a placut enorm si pe care i-o recomand oricarui cititor de fantasy!

La ei                                                        Vs                                                  La noi

Need (Need, #1)

Copertile seamana, dar mie imi place mai mult a noastra! Voi ce spuneti?

5 răspunsuri

  1. Si mie mi se pare a noastra mai draguta!

  2. Mie imi plac amandoua

  3. Arata super cea de la noi. Nici cealalta nu e urata

  4. Ai dreptate. E mai drumoasa cea din Romania

  5. cea de la noi imi place mai mult

Lasă un răspuns

