Recomandarea mea #7

Un triunghi amoros mortal strabate timpul, din Florenta sfarsitului de veac cincisprezece pana intr-un orasel american din zilele noastre – povestea iubirii adolescentine intre doi frati vampiri si frumoasa fata impartita intre dragostea lor.
 
Elena
Fata cu ochi albastri de nestemata si par de aur, intotdeauna Regina Balului, cea care poate avea orice baiat isi doreste.

Stefan
Distant si misterios, pare sa fie singurul baiat care ii poate rezista Elenei, desi incearca din rasputeri sa o apere de ororile trecutului sau tragic.

Damon
Sexy, periculos si manat de dorinta de a se razbuna pe Stefan, fratele pe care il invinuieste ca l-a tradat. Hotarat sa o aiba pe Elena, e in stare sa omoare pentru ea.

Parerea mea

Jurnalele Vampirilor este una dintre cele mai bune serii cu vampiri pe care am citit-o vreodata! Este absolut uimitor felul in care seria te poate absorbii, astfel incat ti se pare ca s termina mult prea repede! Eu, un, abia astept sa apara volumul 9!

Voi ce parere aveti de „Jurnalele Vampirilor”?

Un răspuns

  1. mi-au placut primele 4 volume,. insacontinuarea nu am o prea maretragere de inimasao citesc, trag de volumul 7 de doua luni si sincer , prefer sa il termin, dar iau noul ciclu si poate o sa imi placa mai mult..

Lasă un răspuns

