Versurile dau culoare melodiei #15

Azi va prezint celebrul featuring dintre B.O.B. si Hayley Williams, solista de la Paramore

 

„I could use a dream or a genie or a wish
To go back to a place much simpler than this
Cause after all the partyin’ and smashin’ and crashin’
And all the glitz and the glam and the fashion
And all the pandemonium and all the madness
There comes a time where you fade to the blackness”

Aş putea folosi un vis sau un spiriduş sau o dorinţă
Pentru a reveni la un loc mult mai simplu decât aceasta
Pentru că după toate petrecerile şi toate loviturile
Şi toată strălucirea şi farmecul şi moda
Şi tot iadul şi toată nebunia
Vine un moment când tu păleşti în faţa ticăloşiei

„Somebody take me back to the days
Before this was a job, before I got paid
Before it ever mattered what I had in my bank
Yeah back when I was tryin’ to get a tip at subway”

Cineva mă ducă înapoi la zilele
De înainte de a avea un job, de a fi platit
De înainte de a fi contat ceea ce am avut în banca mea
Da .. înapoi, atunci când am încercat să fac un bacşiş la metrou

„Can we pretend that airplanes
In the night sky
Are like shooting stars
I could really use a wish right now”

Ne putem preface că avioanele
Pe cerul nopţii
Sunt nişte stele căzătoare
Am putea folosi o dorinţă, chiar acum

Ce parere aveti de Airplanes? Mie imi place enorm!

 

3 răspunsuri

  1. Cat iubesc melodia asta ❤ Imi plac mult versurile, acum deja le fredonez deci trebuie neaparat sa o ascult.

Lasă un răspuns

