Versurile dau culoare melodiei #14

Hmm, va voi prrezenta o melodie a Cascadei, „Miracle” . Nu stiu daca ati auzit de aceasta piesa,  dar mie mi se pare superba!

                       

„Boy meets girl
You were my dream my world
But i was blind ,you cheated on me from behind
So on my own i feel so all alone
Though i know its true
im still in love with you”

Baiatul intalneste feta
Tu erai visul meu,lumea mea
Dar eu am fost oarba,apoi tu m-ai inselat
Si eu insami ma simt singura
Totusi eu stiu ca este adevarat
Si inca mai sunt indragostita de tine

„Day and night I’m always by your side
Cause I know for sure my love is real my feelings pure”

Zi si noapte sunt mereu de partea ta
Pentru ca stiu cu siguranta ca iubirea mea este adevarata,sentimentele pure

„I need a miracle
I wanna be your girl
Give me a chance to see
That you are made for me”

 

Am nevoie de un miracol,
Vreau sa fiu a ta
Da-mi o sansa ca sa vad
Ca tu esti facut pentru mine

Mie imi plac mai toate melodiile Cascadei! Iar „Miracle” este pur si simplu extraorrdinara! Mi-a placut de npripma data cand am ascultat-o! Voi ce parere aveti de versuri?

Un răspuns

  1. imi place de Cascada dar de melodia asta nu am mai auzit. poate o recunosc daca o aud dar asa numele nu imi zice nimic

Lasă un răspuns

